herrn.blogg.se

IKEA

Kategori:Allmänt

Yes, idag var jag på IKEA med tjejen och en kompis. Hade ju som sagt möte i Linköping angående nya klubbtröjor till vår klubb. Mötet gick bra och jag är himla taggad på att få nya tröjor till hösten. Efteråt stack vi till IKEA och käkade det traditionella, köttbullar med potatis och sås.

Skulle ha tag i en potatispress på IKEA också. Hittade först en jävligt liten potatispress och frågade givetvis personalen om de inte hade någon större. Fick som svar att det jag höll i var en vitlökspress, se där. Blev sedan visad till rätt hylla och hittade där en gigantisk vitlökspress. Sjukt förvirrande men vi köpte den i alla fall.

Har märkt att jag inte fått något svar på min fundering från igår kväll. Tråkigt.. hade hoppats att få svar när jag sträcker ut min hand efter hjälp på det viset. Men jag kan väl tänka mig att leva i ovisshet resten av livet, det är också nice. Ju mindre man vet desto mer har man kvar att lära sig, YEAH.

Idag har snön smält lite btw, jag såg när det hände.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...