herrn.blogg.se

Organiserade guldhamstrar

Kategori:humor

Idag tänkte jag avslöja en del av den organiserade brottsligheten som pågår i Norrköpings mörka kretsar.
Många tror kanske att Norrköping är en lugn och fin stad där alla lever i harmoni. Detta är fel!
Här avslöjar jag vad jag har fått reda på från mina källor (som jag ej tänker nämna vid namn då det kan innebära livsfara).
 
Låt oss kalla mina källor för Peter. 
Peter berättar om guldhamstrarna som har sitt tillhåll nere i hamnen längs Norrköpings nedsläckta gator. I åratal har deras organiserade brottslighet pågått och eskalerat till vad det är idag. Från början rörde det sig bara om småbus som knappt kunde kallas kriminalitet. Guldhamstrarna ökade i antal och fick således även större självförtroende och respekt i samhället. 
De utvecklade sina småbus till riktig kriminalitet genom att hela tiden gå ett steg längre än förra gången. På så vis gick de från att bränna myror med förstoringsglas via att göra inbrott i sorkarnas villasamhälle, till att idag bedriva knarkförsäljning till socialt underutvecklade ugglor. Knarkhandeln sker bortom allas ögon, undangömt för samhället.
 
Peter berättar vidare att detta måste få ett stopp och därför kontaktade han mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med denna information mer än att dela med mig och förhoppningsvis kan vi tillsammans sätta stopp för det här!

Kommentarer

  • KYM säger:

    Hahhahaah vad fan läste jag just???? Älskar det. Ska nog börja följa denna blogg ;)

    Svar: Haha vad bra! Gört :D
    Emil

    2013-03-13 | 00:24:54
    Bloggadress: http://berly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...