herrn.blogg.se

Möblera om?

Kategori:Allmänt

Idag har jag varit i skolan och suttit med ett projekt vi har i en kurs i Grafisk Design. Vi blev färdiga med projektet och nu är det bara redovisningen kvar nästa torsdag, skönt att vara färdig i god tid :)
 
Idag öppnar ju dessutom anmälan till sommarkurser för alla som är intresserade av det. Jag ska söka några kurser, men har bara tänkt läsa en. Om jag kommer in på någon vill säga. Man ska ju inte slita ihjäl sig på sommaren.
 
Någon som såg Fråga Olle dokumentären igår? Jag såg den iaf.. lika fascinerande varje gång. Om man kanske skulle prova på att vara möbel nån gång!?

Kommentarer

  • Agnes- Dream of traveling around the world ♥ säger:

    Haha! Ja... Fråga Olle är ju alltid... Speciellt :P

    Svar: det äre!
    Emil

    2013-02-22 | 23:27:11
    Bloggadress: http://www.agnesrodin.webblogg.se
  • Linnea Elg säger:

    Hoppas att du kommer in på den kursen du vill!
    Kram

    Svar: tack tack, det hoppas jag med :)
    Emil

    2013-02-27 | 18:49:12
    Bloggadress: http://linneatkelg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...