herrn.blogg.se

Den snabbaste tanten

Kategori:humor

Idag när jag var på väg hem snubblade jag på en tant. Hon hade rullator och var supersnabb och superliten, därför såg jag henne inte när hon susade in framför mina fötter. Jag föll över rullatorn och råkade ge den en knuff så den rullade iväg rakt mot en bergvägg och exploderade! Tanten reste sig snabbt och slog mig med sin höftkula samtidigt som hon skrek att jag hade avslöjat henne och förstört uppdraget. Till slut sprang hon iväg och jag såg henne aldrig mer.
Vilken dag va!?

Kommentarer

  • Isabelle & Isabell säger:

    hahahah.

    Allt bra? Kram.

    Svar: :)) jadå visst är det bra med mig! Hoppas på detsamma.
    Emil

    2013-03-03 | 20:17:43
    Bloggadress: http://isabelleisabell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...