herrn.blogg.se

Tentaperiod

Kategori:Allmänt

Hello!
Hoppas gårdagens avslöjande inte har brutit ner er totalt.

Igår hade jag två st 4-timmarstentor på samma dag. Det brukar inte vara så att tentorna i en tentaperiod ligger på samma dag, men om man väljer kurser som sammanfaller med varandra så kan det hända ibland.
Som tur var gick det riktigt bra för mig på båda två och jag känner mig säker på att ha klarat dem. Känns riktigt skönt :)

Nu är det snart omtentaperiod också och där har jag 1 eller 2 tentor jag ska göra som känns väldigt svåra för mig. Den ena är en tenta i vektoranalys (matte) och den andra är en tenta i mekanik och vågfysik.
Jag hoppas på att klara i alla fall en av dessa, skulle sitta fint!

Tråkigt inlägg kanske, men det är vad som står på schemat just nu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...