herrn.blogg.se

En dag som idag

Kategori:Allmänt

Okej, jag har nyligen flyttat och bor nu ca 2km från skolan tillsammans med min flickvän. Skolan är ett universitet någonstans här i världen och när jag promenerar till och från skolan om dagarna brukar jag slå igång RunKeeper för att spara mina vandringar. Hittills i vår har jag gjort det två gånger, och båda gångerna har jag tydligen varit otroligt duktig på hemvägen. På vägen till skolan har mätaren stannat på 2.2km och ca 21 minuter båda gångerna. MEN PÅ HEMVÄGEN MINA KÄRA VÄNNER TAR DET ELD I KNUTARNA. Första gången stannade mätaren på 6,68km och 22 min. Ganska bra för en promenad va? Enligt kartan hade jag gått fram och tillbaka som om jag varit både blind, alkoholpåverkad och vilse. Likadant var det andra gången, idag, då mätaren stannade på 5,22km och 22min.
Egentligen är det väl bara tacka och ta emot och hoppas att kroppen bränner kalorier enligt RunKeeper. Då ligger jag bra till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...