herrn.blogg.se

Les Lion Cup

Kategori:Allmänt

Det var lääängesen nu jag skrev något. Har haft tentaperiod och dessutom fokuserat helt och hållet på att äta så gott som möjligt under påsken nu. Då har man inte tid tyvärr.

Har spelat en bowlingtävling också i påsk och det gick skapligt. Började med att spela ganska bra i kvalet och gick vidare till semifinal. Från semifinalen gick jag sedan vidare till finalen och väl i finalen kom jag på 16e plats av 32. Kändes lite surt efteråt med tanke på att jag spelade riktigt bra i början av finalen. Men nu känns det ändå som jag kan vara nöjd.
Min 16:e-plats gav dessutom 2000:- i vinst som satt fint :)

Kommentarer

  • Martina säger:

    bjuder'u på middag nu rå brotte? eller vad krävs. 20 000 stålar räckte ju inte heller. :D
    näää, grattis!

    Svar: Hahaha ameh.. får väl bjuda på nån matbit nån gång rå ;) tack!
    Emil

    2013-04-03 | 14:49:04
    Bloggadress: http://www.cakezor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...